مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-02سياسي

تحریف دستاوردهای نظام بزرگترین تهدید است 


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز خطر تحریم تاثیرگذار نیست بلکه امروز بزرگترین خطر و تهدید، تحریف دستاوردهای نظام است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز خطر تحریم تاثیرگذار نیست بلکه امروز بزرگترین خطر و تهدید، تحریف دستاوردهای نظام است.

سردار محمد زهرایی امروز 11 آذرماه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در جیرفت با بیان اینکه نبرد ما از جنس اراده ها در مقابله با ارابه هاست، اظهار کرد: ما در یک کفه ترازو جبهه ای از انسان هایی با باور، اعتقاد و ایمان داریم که تجهیزات نظامی آن اندک است و در کفه دیگر ترازو انسان هایی بدون باور، اعتقاد و ایمان می بینیم که دارای تجهیزات نظامی مثل تانک های مرکاوا، دیوار و گنبد آهنین هستند.

وی با اشاره به این که نبرد امروز نبرد خون بر شمشیر است، افزود: تاریخ نشان داده همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه اولین هدف اسراییل در نبرد غزه از بین بردن حماس است، ادامه داد: به لحاظ نظامی هر عملیاتی باید یک دستاورد داشته باشد، اسراییل بیش از 40 روز به غزه حمله کرد اما مجبور شد از طریق واسطه با حماس برای تبادل اسرا مذاکره کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز جامعه مسلمین بی تفاوتی به مظلومیت مردم غزه است، عنوان کرد: قریب به 27 کشور عربی با مذاهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف دستاوردهای نظام بزرگترین تهدید است 

تحریف دستاوردهای نظام بزرگترین تهدید است